Śruba mocująca rolkę napinającą...silnik BKD 16V 2.0 140 km.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wieho
    Classic
    • 2012
    • 8

    Śruba mocująca rolkę napinającą...silnik BKD 16V 2.0 140 km.

    ciekawe jak właściciel poznał, że to konkret jego dekle. podpisane raczej nie były. sytuacja niefajna, trzeba było się dogadać kto od kogo ma i tamtą osobę nauczyć, że się nie rusza cudzej własności.
    wiesiek
  • damianogliwice
    Classic
    • 2011
    • 21

    #2
    Śruba mocująca rolkę napinającą...silnik BKD 16V 2.0 140 km.

    Czy miał ktos podobny problem jak urywająca się,"scinana" sruba mocujaca rolkę napinającą.Wymieniałem kompletny rozrząd pół roku temu i przejechałem 6tys km. podczas wyjazdu na wakacje scieło zmęczoną srube a co za tym idzie zmieliło głowice. Tyle co wiem sruba nie była wymieniana.. Czy technologia nakazuje jej wymiane.. Czy jest to odosobniony przypadek a moze czesto sie tak dzieje...

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Zdarza sie - niestety. Szpilka powinna być nowa.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • damianogliwice
        Classic
        • 2011
        • 21

        #4
        Dzis rozmawiałem z jednym mechanikiem...To podobno dosc czesta przypadłosc 2litrówek bkd... dlaczego producent nie zoorganizował jakiejs akcji albo napisać jasno i wyraznie ze przy takim i takim przebiegu wymieniamy rozrzad oraz srubke za (strzelam..) 10 pln... :-( ..a potem kapa silnika i dduuze pieniadze do wydania...

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          Zamieszczone przez damianogliwice
          dlaczego producent nie zoorganizował jakiejs akcji
          napisz do SAP albo do Skody - odpisują
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • mariom122
            Ambiente
            • 2011
            • 117

            #6
            Śruba od rolki ma drobnozwojny gwint M10. Sprawę rozwiązuje na zawsze przegwintowanie w głowicy na gwint metryczny M10 i nowa szpilka. Proponuję wszystkim z tymi silnikami taką modyfikację przy wymianie rozrządu bo czasami tak jest że niby się śruba dokręciła ale jakoś tak miękko szła, na dynamometrze wszystko w porządku o ile pamiętam 25Nm, a potem niespodzianka. Śruba albo się wysuwa z głowicy, zaczyna szorować i wtedy jest jeszcze szansa na ratunek, albo trzaśnie i głowica do roboty. Gwint w głowicy drobnozwojny, głowica aluminiowa i duże naprężenia to nie jest dobre rozwiązanie. Także wymieniać szpilki puki czas bo wszystko jest dobrze do pierwszego odkręcenia, a potem może być pech. :|

            Komentarz

            Pracuję...